10 Kasım 2018 Cumartesi

İzindeyiz Okuyoruz Etkinliği (Kasım 2018)



Ulu önder Atatürk'ü andığımız #izindeyizokuyoruz etkinliğimiz 
bugün sona erdi. 

Okuyan Kadınlar Kulübü üyeleri 29 Ekim - 10 Kasım tarihleri arasında Atatürk'ü

konu alan kitaplar okudular ve instagram yorumlarında bizi etiketleyerek paylaştılar.

Yüze yakın gönderi paylaşıldı ve okunan kitaplardan birkaçı şu şekilde(alfabetik);

- Nutuk

- Atatürk Gibi Düşünmek

- Yrd. Doç. Dr. Ali Güler - Sarı Mustafam

- Cevat Şenol - Atatürk'ün Son 100 Günü

- İlber Ortaylı - Gazi Mustafa Kemal Atatürk

- İpek Çalışlar - Mustafa Kemal Atatürk

- Yılmaz Özdil - Mustafa Kemal


Yeni bir etkinlikte görüşmek üzere.

11 yorum:

  1. sen de ben gibisin sanırım. o'nu daha çok bilmek istiyorsun. ben o'nu anlatan her kitabı seviyorum. büyüleniyorum. inanılmaz bir adam.

    YanıtlaSil
  2. Harika bir liste. Emeğinize sağlık. Deeptone'un tavsiyesi üzerine geldim. Ben de beklerim :))

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,yeni keşif ettim.Yaralı bilgi dolu blogunu çok sevdim.Bloglarımdan takip ettim./tariflimutfak-sibelinyemekleri)
    Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir kulüp burası.:)

    YanıtlaSil
  5. son yazısıma koydum siziii :)

    YanıtlaSil
  6. Deep'in ordan geliyorum senden bahsetmis pek güzel ziyaret etmek istedim sevgiler :)

    YanıtlaSil

  7. Kitap dostluğu gibi bir şey var mı? :)
    Ben de beklerim bloguma, sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  8. Selammmmm :)
    Deep önermiş,ben de takipteyim sizi :)

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel bir etkinlik, harika bir liste. Emeğinize, yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil